Nuffnang Ads

Tuesday 5 November 2013

Menjana Income dengan Shaklee

Shaklee..
Satu aura dan fenomena sekarang..
Banyak orang yang bercakap tentang Shaklee, tentang produk2 Shaklee yang terbukti KEBERKESANANNYA..Ramai pula yang dah boleh keluar dari masalah kewangan..

Ya, ianya bukan satu fenomena semata-mata..
Ianya adalah satu permulaan ke arah hidup yang lebih baik baik dari segi kesihatan mahupun dari segi kewangan..dari Shaklee jugak lah telah ramai lahirnya WAHM yang mempunyai kelulusan tinggi yang sanggup melepaskan jawatan-jawatan tinggi yang dipegang semata-mata kerana ingin sentiasa bersama anak-anak..Ingin membesarkan anak sendiri, mempunyai banyak masa bersama keluarga dan semestinya tidak terbeban dengan masalah kerja yang semakin mencabar pada masa kini.

Malah, ramai juga suri rumah sepenuh masa yang berjaya dalam Shaklee..Ingat !!! anda tidak memerlukan pengalaman bertahun-tahun dalam bisnes atau modal beribu-ribu untuk memulakan langkah dalam Shaklee..
Apa yang penting yang harus ada dalam diri adalah keazaman, semangat yang kuat serta tidak mengenal erti putus asa !!..Ya, itu yang paling penting !!!

Selain dari itu, benda wajib yang perlu ada adalah sebuah LAPTOP/TABLET dan INTERNET..
Ini akan memudahkan anda untuk menjalankan perniagaan ini.

Ramai yang bertanya pada saya.. " macam mana buat Shaklee, OK ke?"
Jawapan saya "YA, sangat OK sebab setiap bulan peningkatan mesti ada"
Kalau tak percaya boleh tanya pada SID2 yang lain..Saya pasti jawapan mereka pasti sama. Lagi 1, saya sangat enjoy buat biz ni..Hanya di hujung jari..TAK PERLU bermeeting hingga larut malam, tak perlu pergi dari rumah ke rumah untuk cari customer, tak perlu tinggalkan famili untuk outstation selalu..Sesi coaching dan mentoring adalah secara ON9, kelas2 dijalankan di alam maya, pada masa tu anda boleh baring2 atas katil sambil attend kelas, sambil menyusu anak, makan nasi ataupun sambil buaikan anak tidur..anda juga akan dimasukkan ke Secret Group di mana ada support grup yang akan sentiasa bantu sesama geng jika ada sebarang atau kemusykilan..

Banyak kelebihan lain yang anda akan dapat..banyak sangat nak huraikan, jadi saya simpulkan dalam poster di bawah..

Bagi yang berminat untuk dapatkan info lanjut, jangan segan silu untuk bertanya..FREE jer pun tak perlu bayar YURAN PERTANYAAN pun..hehe (just joking)






No comments:

Post a Comment