Nuffnang Ads

Friday 5 April 2013

~SALAM PERKENALAN~

Assalamualaikum semua..
Salam perkenalan dari saya tuan punya blog nih..

Blog ni saya wujudkan just untuk share tentang kehidupan saya dan satu-satunya Puteri yang saya ada iaitu pengarang hati saya Qaleesya Hazzua..Di samping tu saya nak kongsi tips2 tentang kecantikan dan kesihatan..<lumrah wanita lah kan..he he>

Merupakan seorang pendidik..tahun 2013 masuk 3 tahun usia perkhidmatan dalam bidang ni..Di samping berkhidmat sebagai guru ni, minat kat bisnes tak pernah padam..(dulu2 amik course business n merketing kat U)...Jadi saya ambik peluang buat bisnes on9 kecil kecilan..Bermula dengan bisnes barangan baby dan ditambah dengan produk kecantikan dan kesihatan..Alhamdulillah ada la sikit2 rezeki..

Saya juga seorang ibu kepada seorang puteri yang bernama Qalessya Hazzua..Melahirkannya secara normal pada 14 September 2011..Puteri yang memberi 1001 semangat dan kekuatan kepada saya..Harta saya dunia akhirat..~Semoga Qaleesya akan menjadi anak yang solehah, cerdik pandai seta mendengar kata..AMINN~

Masih mempunyai mak yang sekarang berumur 70 tahun dan masih sihat walafiat (ALHAMDULILLAH) dan telah kehilangan ayah pada tahun 1997 (darjah 6 waktu tu)..Walaupun tak lama tempoh bersama arwah, tetapi cukup2 bermakna tempoh yang Allah berikan..*Semoga ayah tenang di sana*..

AQEESYA adalah gabungan nama saya dengan nama anak saya tu..AKMA + QALEESYA = AQEESYA...(saja gatai2 takda keja..hi hi)

Sekian dulu setakat ini untuk proses kenal mengenal <chewahh fomal giler rasanya>

No comments:

Post a Comment