Nuffnang Ads

Friday 5 April 2013

~All About SHAKLEE~

Assalamualaikum semua

Kali ni saya nak share something dengan u all semua..
Saya kini adalah salah seorang Independent Distributor SHAKLEE dengan no ID 918504.

Kenapa saya pilih Shaklee???
Meh sini ramai2 pakat baca pengakuan ikhlas saya ni..~HE~HE~

Saya mula 'jatuh cinta' kat produk Shaklee ni kira-kira 5 bulan lepas..
Masa tu anak saya umur 1 tahun 2 bulan dan dia bermasalah tak selera makan nasi dan mnum susu..
saya pun ambik inisiatif search info di internet..cari punya cari, dalam byk2 info yang saya dapat adalah tentang Meal Shake Shaklee.Kebetulan ada sorang kawan saya yang jual produk ni kat FB jadi saya terus contact dia
Alhamdulillah dalam seminggu ambik memang nampak perubahan. dia kembali berselera makan dan minum susu..sampaikan dah pandai mntak kalau dia nak.

Jadi bila nmpak ada perubahan dan kesan positif pada anak saya, so saya pun buat keputusan utk share kebaikan produk2 keluaran Shaklee dgn kwn2 Fb dan semua pelanggan 0n9.

So kalau ada antara u all yang nk try mana2 salah satu produk sahklee ni jangan segan silu utk contact saya sbb free consultation yer !!!

Antara produk2 yang ada: 
* Set penyusuan
* Set berpantang
* set set hamil
* set kurus
* set kulit
* set resdung
* set ekzema
* set anak pintar dan sihat
* utk sendi
* utk tambah kalsium
dan banyak lagi..

So pada sapa2 yang nak try or nak order or tya info lanjut, blh PM di fb http://www.facebook.com/zainatulakma atau 
SMS/ Whatsapp : 013-2408853



                                            








No comments:

Post a Comment